• Gratis verzending vanaf €75 in NL!*
  • Voor 15:00 uur besteld, dezelfde dag verzonden
  • Direct afhalen

4,6

OP ALLE SALE 40% KORTING!

ALLE SALE 40% KORTING!

Klantenservice

Kunnen wij je ergens mee helpen?

Om het shoppen bij Van Dael Schoenen zo makkelijk mogelijk te maken, proberen wij je zo goed mogelijk te informeren over je bestelling. Het kan zijn dat je toch nog vragen hebt over je bestelling of een andere vraag. Hiernaast hebben we de meest gestelde vragen voor je op een rijtje gezet. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op via de onderstaande gegevens.


Veelgestelde vragen

1.1 Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kan een artikel gemakkelijk retourneren met het bijgeleverde retourformulier dat je in de doos vindt, mits de artikelen ongedragen en onbeschadigd aan ons worden teruggestuurd.

Stuur je bestelling of een deel daarvan terug in de originele verpakking en houdt er rekening mee dat wij een retourtermijn van 14 dagen hanteren. Dit betekent dat je binnen 14 dagen, nadat je je bestelling hebt ontvangen, het artikel geretourneerd dient te hebben.

De gemaakte verzendkosten zijn voor eigen rekening. Op het moment dat het pakket bij ons retour ontvangen is, ontvang je een ontvangstbevestiging en zal het bedrag zo snel mogelijk worden overgemaakt. Het duurt maximaal 7 werkdagen voordat de terugbetaling is afgehandeld.

1.2 Verkeerde maat besteld?

Plaats dan een nieuwe bestelling met het gewenste artikel en retourneer je huidige bestelling. Het direct ruilen van een artikel is helaas niet mogelijk.

1.3 Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij hanteren voor alle online bestellingen, voor 15.00 uur besteld dezelfde dag verzonden. Na onze zorgvuldige kwaliteitscontrole levert de vervoerder PostNL je bestelling af op het gewenste afleveradres. Zodra het pakket door PostNL ontvangen is,  word je pakket de volgende werkdag geleverd.* Bij een afleveradres buiten Nederland kan de bezorging enkele dagen langer duren.

* De levertijd hangt af van de drukte bij PostNL. Houd daarom altijd rekening met een paar extra dagen verzendtijd, vooral rond de feestdagen.

1.4 Is mijn gekozen product nog op voorraad?

Kan je de gewenste maat aanklikken? Dan is het artikel nog op voorraad. Jouw maat niet meer beschikbaar?  Stuur ons een mailtje. Misschien kunnen we nog iets voor je betekenen.

1.5 Wordt mijn bestelling duurzaam verzonden?

Ja, al onze schoenen zitten in stevige dozen en kunnen hierin goed vervoerd worden. Wij pakken de schoenendozen in met gerecycled papier, zodat de schoenendoos beschermd is.

De verpakking kan je thuis in de papiercontainer weggooien.

Elk jaar worden er steeds meer pakketten verzonden. Bestellingen worden onnodig in grote plastic zakken en/of dozen verstuurd met de nodige loze ruimte. Deze loze ruimte in verpakkingen zorgt voor onnodige CO2-uitstoot. Minder lucht in een pakket, zorgt ervoor dat er meer pakketten in één rit kunnen worden vervoerd, dus minder CO2-uitstoot!

Laat een reactie achter

* Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

* Verplichte velden

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »