/Service
Service 2018-06-29T13:12:59+00:00

Reparatie & Garantie

Reparatie
Zijn uw schoenen toe aan een opknapbeurt? Breng ze dan langs bij een van onze filialen en wij zorgen ervoor dat ze geheel naar wens worden gerepareerd. Tevens krijgen uw schoenen een GRATIS schoenbehandeling, en zijn ze weer zo goed als nieuw! Deze service wordt mede mogelijk gemaakt door Shuiling Schoenreparatie  & Lederwaren (www.schuilingschoenreparatie.nl) Ook gecertificeerde van Bommel reparateur.

Bij ontvangst van de schoenen, geven wij een prijsindicatie. Dit kan eventueel iets meer of minder zijn. Mochten de kosten toch hoger oplopen, dan nemen wij altijd eerst contact met u op.

Garantie
Wij hanteren geen vaste garantietermijn, omdat de garantie per dealer verschilt. Wel hebben wij altijd een bewijs van aankoop nodig. Heeft u vragen over de garantie van uw schoenen vraag het gerust aan ons winkelpersoneel of mail ons naar info@vandaelschoenen.nl

Cadeaukaarten

Of het nu voor een verjaardag, feestdag of zomaar is, voor iedere gelegenheid is de Van Dael Schoenen cadeaukaart een perfect cadeau. Hier vindt u alle informatie over onze cadeaukaart.

  • De cadeaukaart is onbeperkt geldig en op ieder moment inwisselbaar op ons huidige winkelassortiment.
  • De cadeaukaart blijft waardevol, ook het restantbedrag blijft onbeperkt geldig. Lees hieronder meer over het tegoed van openstaande bedragen.
  • De cadeaukaart is alleen te koop en te gebruiken in een van de filialen van Van Dael Schoenen.
  • Het is nog niet mogelijk om een cadeaukaart te bestellen of te gebruiken via de webshop.
  • De cadeaukaart is niet inwisselbaar voor contant geld.

Bestellen & Bezorgen

Bestellen kan gemakkelijk met of zonder account. Het voordeel van een account is dat u altijd de status van uw eerdere bestelling(en) en uw bestelhistorie kunt inzien. U betaalt bij Van Dael schoenen op de webshop geen verzendkosten. Retourneren is wel voor eigen rekening.

Nadat de betaling heeft plaatsgevonden en de bestelling is afgerond, ontvangt u binnen een paar minuten een orderbevestiging.

Op het moment dat een bestelling verstuurd wordt, ontvangt u een verzendbevestiging met daarin een track & trace link. Zo kunt u uw pakket gemakkelijk volgen en weet u in welk tijdsblok u de bezorger kunt verwachten. Het exacte tijdsblok kunt u vinden in uw track & trace link.

Bestellingen die op werkdagen voor 17.00 uur besteld zijn, worden dezelfde dag nog verzonden. Wanneer u een verkeerd afleveradres heeft opgegeven, adviseren wij u zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Mocht bezorging onverhoopt langer duren, kunt u ons mailen zodat wij contact opnemen met de pakketleverancier.

Wij vragen voor ontvangst van het pakket altijd om een handtekening. Dit betekent dat de pakketdienst het pakket alleen mag afgeven bij de buren, wanneer de buren de handtekening voor u zetten.

Bestellen vanuit het buitenland

Het is mogelijk via de webshop bestellingen te plaatsen vanuit het buitenland. Heeft u hier vragen over? Neem dan gerust contact op met webshop@vandaelschoenen.nl. Dan kijken wij wat we voor u kunnen betekenen.

Retourneren & Ruilen

U kunt een artikel gemakkelijk retourneren met het bijgeleverde retouretiket dat u in de doos vindt, mits de artikelen ongedragen en onbeschadigd aan ons worden teruggestuurd.

Stuur uw bestelling of een deel daarvan terug in de originele verpakking en houdt er rekening mee dat wij een retourtermijn van 14 dagen hanteren. Dit betekent dat u binnen 14 dagen, nadat het pakket door u ontvangen is, het artikel geretourneerd dient te hebben.

De gemaakte verzendkosten zijn voor eigen rekening.

Ontvangt u bij het postkantoor een retourbewijs, bewaar deze goed totdat het bedrag aan u teruggestort is.  Hiermee kunt u uw pakket volgen.

Op het moment dat het pakket bij ons retour ontvangen is, ontvangt u een ontvangstbevestiging en zal het bedrag worden overgemaakt. Het duurt maximaal 10 werkdagen voordat we de terugbetaling is afgehandeld.

WELKOM OP ONZE VERNIEUWDE WEBSITE! Sluiten