Bestellen & Bezorgen

Bestellen kan gemakkelijk met of zonder account. Het voordeel van een account is dat je altijd de status van jouw eerdere bestelling(en) en je bestelhistorie kunt inzien. Je betaalt bij Van Dael schoenen op de webshop geen verzendkosten, bij bestelleningen boven de €100,- . Retourneren is voor eigen rekening.

Nadat de betaling heeft plaatsgevonden en de bestelling is afgerond, ontvangt je binnen een paar minuten een orderbevestiging.

Op het moment dat een bestelling verstuurd wordt, ontvang je een verzendbevestiging met daarin een track & trace link. Zo kan je je bestelling gemakkelijk volgen en weet je in welk tijdsblok je de bezorger kunt verwachten. Het exacte tijdsblok kan je vinden in uw track & trace link.

Bestellingen die op werkdagen voor 15.00 uur besteld zijn, worden dezelfde dag nog verzonden. Wanneer je een verkeerd afleveradres heeft opgegeven, adviseren wij je zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Mocht bezorging onverhoopt langer duren, kan je ons mailen zodat wij contact opnemen met de pakketleverancier.

Cadeaukaarten

Wil je iemand blij maken met een uniek cadeau? Of het nu voor een verjaardag, feestdag of zomaar is, voor iedere gelegenheid is de Van Dael Schoenen cadeaukaart een perfect cadeau. Hier vindt je alle informatie over onze cadeaukaart.

LET OP! De cadeaukaart is alleen geldig in de winkel. Dus niet online!

  • De cadeaukaart is onbeperkt geldig en op ieder moment inwisselbaar op ons huidige winkelassortiment.
  • De cadeaukaart blijft waardevol, ook het restantbedrag blijft onbeperkt geldig. Lees hieronder meer over het tegoed van openstaande bedragen.
  • De cadeaukaart is online en in de winkel te koop en alleen te gebruiken in de winkel.
  • De cadeaukaart is niet inwisselbaar voor contant geld.
  • Onze cadeaukaart wordt altijd met een bijpassende feestelijke cadeauverpakking verzonden!

Stel je persoonlijke cadeau samen:

  • Kies je bedrag (Wil je meer dan €50,- cadeau geven? Combineer dan 2 prijzen. Wij zorgen ervoor dat dit op één cadeaukaart komt)
  • Kies je kaart. Keuze uit 4 leuke varianten.
  • Ga naar winkelwagen.
  • Vul bij factuuradres je eigen adres is.
  • Vul bij leveringsadres het adres van je vriend, vriendin, buurman of familielid in.
  • Persoonlijke boodschap toevoegen? Vul dan bij opmerkingen je boodschap in.
CADEAUKAART BESTELLEN

Reparatie & Garantie

Reparatie
Zijn je schoenen toe aan een opknapbeurt? Breng ze dan langs bij ons in de winkel en wij zorgen ervoor dat ze geheel naar wens worden gerepareerd. Tevens krijgen je schoenen een GRATIS schoenbehandeling, en zijn ze weer zo goed als nieuw! Deze service wordt mede mogelijk gemaakt door Schuiling Schoenreparatie  & Lederwaren (www.schuilingschoenreparatie.nl) Ook gecertificeerde van Bommel reparateur.

Bij ontvangst van de schoenen, geven wij een prijsindicatie. Dit kan eventueel iets meer of minder zijn. Mochten de kosten toch hoger oplopen, dan nemen wij altijd eerst contact met je op.

Garantie
Wij hanteren geen vaste garantietermijn, omdat de garantie per dealer verschilt. Wel hebben wij altijd een bewijs van aankoop nodig. Heb je vragen over de garantie van je schoenen vraag het gerust aan ons winkelpersoneel of mail ons naar info@vandaelschoenen.nl.

Bestellen vanuit het buitenland

Het is mogelijk via de webshop bestellingen te plaatsen vanuit het buitenland. Heb je hier vragen over? Neem dan gerust contact op met webshop@vandaelschoenen.nl. Dan kijken wij wat we voor je kunnen betekenen.

Retourneren

Je kan een artikel gemakkelijk retourneren met het retourformulier, mits de artikelen ongedragen en onbeschadigd aan ons worden teruggestuurd.

Stuur je bestelling of een deel daarvan terug in de originele verpakking en houdt er rekening mee dat wij een retourtermijn van 14 dagen hanteren. Dit betekent dat je binnen 14 dagen, nadat het pakket door jou ontvangen is, het artikel geretourneerd dient te hebben.

De gemaakte verzendkosten zijn voor eigen rekening. Bewaar je bewijs van afgifte goed, totdat het retourbedrag is teruggestort.

Zodra wij jouw retour hebben ontvangen, ontvang je een ontvangstbevestiging. Wij streven ernaar om jouw retour binnen 3 werkdagen te verwerken.

Verkeerde maat besteld? Plaats dan een nieuwe bestelling met het gewenste artikel en retourneer uw huidige bestelling. Het direct ruilen van een artikel is helaas niet mogelijk.

Onderhoud

Het onderhoud van je schoenen of riem is erg afhankelijk van het type leersoort. Neem hierover contact met ons op zodat wij je optimaal kunnen adviseren. Wanneer je een artikelnummer of foto meestuurt, weten wij om welk leersoort het gaat.