• Gratis verzending vanaf €75 in NL!*
  • Voor 15:00 uur besteld, dezelfde dag verzonden
  • Direct afhalen

4,6

OP ALLE SALE 40% KORTING!

ALLE SALE 40% KORTING!

Klantenservice

Kunnen wij je ergens mee helpen?

Om het shoppen bij Van Dael Schoenen zo makkelijk mogelijk te maken, proberen wij je zo goed mogelijk te informeren over je bestelling. Het kan zijn dat je toch nog vragen hebt over je bestelling of een andere vraag. Hiernaast hebben we de meest gestelde vragen voor je op een rijtje gezet. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op via de onderstaande gegevens.


Veelgestelde vragen

1.1 Wat is de garantietermijn?

Wij hanteren geen vaste garantietermijn, omdat de garantie per leverancier verschilt. Houdt er wel rekening mee dat wij altijd een bewijs van aankoop nodig hebben. Heb je vragen over de garantie van je schoenen vraag het gerust aan ons winkelpersoneel of mail ons naar [email protected].

1.2 Verkeerde maat besteld?

Plaats dan een nieuwe bestelling met het gewenste artikel en retourneer je huidige bestelling. Het direct ruilen van een artikel is helaas niet mogelijk.

1.3 Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij hanteren voor alle online bestellingen, voor 15.00 uur besteld dezelfde dag verzonden. Na onze zorgvuldige kwaliteitscontrole levert de vervoerder PostNL je bestelling af op het gewenste afleveradres. Zodra het pakket door PostNL ontvangen is,  word je pakket de volgende werkdag geleverd.* Bij een afleveradres buiten Nederland kan de bezorging enkele dagen langer duren.

* De levertijd hangt af van de drukte bij PostNL. Houd daarom altijd rekening met een paar extra dagen verzendtijd, vooral rond de feestdagen.

1.4 Is mijn gekozen product nog op voorraad?

Kan je de gewenste maat aanklikken? Dan is het artikel nog op voorraad. Jouw maat niet meer beschikbaar?  Stuur ons een mailtje. Misschien kunnen we nog iets voor je betekenen.

1.5 Wordt mijn bestelling duurzaam verzonden?

Ja, al onze schoenen zitten in stevige dozen en kunnen hierin goed vervoerd worden. Wij pakken de schoenendozen in met gerecycled papier, zodat de schoenendoos beschermd is.

De verpakking kan je thuis in de papiercontainer weggooien.

Elk jaar worden er steeds meer pakketten verzonden. Bestellingen worden onnodig in grote plastic zakken en/of dozen verstuurd met de nodige loze ruimte. Deze loze ruimte in verpakkingen zorgt voor onnodige CO2-uitstoot. Minder lucht in een pakket, zorgt ervoor dat er meer pakketten in één rit kunnen worden vervoerd, dus minder CO2-uitstoot!

1.6 Ik heb in de webshop een leuke schoen gezien, is deze dan ook op voorraad in de winkel?

Ja, de maten die in de webshop beschikbaar zijn, hebben wij op voorraad in onze winkel in Arnhem.

1.7 Kan ik mijn schoenen bij jullie laten repareren?

Zijn je schoenen toe aan een opknapbeurt? Breng ze dan langs bij ons in de winkel en wij zorgen ervoor dat ze geheel naar wens worden gerepareerd. Tevens krijgen je schoenen een GRATIS schoenbehandeling, en zijn ze weer zo goed als nieuw!

Bij ontvangst van de schoenen, geven wij een prijsindicatie. Dit kan eventueel iets meer of minder zijn. Mochten de kosten toch hoger oplopen, dan nemen wij altijd eerst contact met je op.

1.8 Hoe onderhoud ik mijn schoenen?

Het onderhoud van je schoenen of riem is erg afhankelijk van het type leersoort. Neem hierover contact met ons op zodat wij je optimaal kunnen adviseren. Wanneer je een artikelnummer of foto meestuurt, weten wij om welk leersoort het gaat.

Laat een reactie achter

* Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

* Verplichte velden

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »